Urząd Gminy Mszana

Zawiadomienie o sesji Rady Gminy w dniu 25 listopada 2024 r.

Na podst. art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 609 ze zm.) zwołuję sesję Rady Gminy Mszana w dniu 25 listopada 2024 r. o godz. 14.30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Mszanie.

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Sprawdzenie listy obecności i stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z sesji Rady Gminy Mszana w dn. 30 października 2024 r.
  5. Sprawozdania z prac komisji.
  6. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmiany budżetu Gminy Mszana na 2024 rok,
    2. wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie
      Gminy Mszana oraz wprowadzenia zwolnień w tym podatku na 2025 rok,
    3. wysokości stawek podatku od środków transportu na terenie Gminy Mszana na
      2025 rok i zwolnień w tym podatku,
    4. opłaty od posiadania psów na terenie Gminy Mszana na 2025 r.,
    5. wysokości opłaty targowej na terenie Gminy Mszana na 2025 rok,
    6. wystąpienia do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z petycją o podjęcie inicjatywy
      ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustawy o ochrony zwierząt i innych ustaw
      powiązanych tematycznie
    7. wystąpienia do Rady Powiatu Wodzisławskiego z petycją w sprawie
      wystąpienia do gmin powiatu wodzisławskiego o wsparcie finansowe działalności
      Ośrodka Wsparcia w Połomi.
  7. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.
  8. Informacja ws. oświadczeń majątkowych radnych i pracowników za 2023 r.
  9. Wolne wnioski i zapytania.
  10. Zakończenie obrad.

Przewodniczący Rady Gminy Mszana
/-/
Marek Liśnikowski

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności