Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor ds. inwestycji
Wójt Gminy Mszana ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. inwestycji
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Mszanie ul. 1 Maja 81
I. Określenie stanowiska urzędniczego
Inspektor ds. inwestycji (1/1 etatu)
II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym, zgodnie z opisem
stanowiska
Wymagania niezbędne (formalne)
a) posiadanie obywatelstwa polskiego (o to stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na pracę na w/w stanowisku;
e) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
f) wykształcenie wyższe;
g) staż pracy minimum 3 lata;
h) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej lub architektonicznej, instalacji-sanitarnej, przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
i) biegła znajomość obsługi komputera (w tym MS Office) i urządzeń biurowych, programów do kosztorysowania i projektowania;
j) znajomość przepisów prawa w zakresie: prawa budowlanego oraz rozporządzeń wykonawczych, zamówień publicznych, dyscypliny finansów publicznych, kodeksu pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagania dodatkowe:
1. Preferowane kierunki studiów: budownictwo, architektura, inżynieria miejska;
2. Umiejętność sporządzania i analizowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej;
3. Umiejętność wykorzystywania technik komputerowych wspomagających projektowanie konstrukcji i procesów budowlanych oraz wspomagających procesami budowlanymi;
4. Doświadczenie w prowadzeniu inwestycji na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru;
5. Rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność;
6. Łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji;
7. Dobra znajomość obsługi komputera;
8. Prawo jazdy kat. B;
9. Umiejętność dobrego radzenia sobie w różnych sytuacjach stresowych, kreatywność; innowacyjność, umiejętność współpracy z różnymi podmiotami;
10. Umiejętność pracy w zespole.
III. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym
Główne obowiązki:
Do głównych zadań na stanowisku Inspektora ds. inwestycji należeć będzie:
1. Prowadzenie nadzoru w zakresie inwestycji i remontów gminy i jej jednostek organizacyjnych.
2. Wykonywanie obowiązków Inspektora nadzór w zakresie posiadanych uprawnień.
3. Prowadzenie procesów przygotowania inwestycji gminnych, wynikających z obowiązujących przepisów.
4. Nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu gminy, dotacji celowych oraz funduszy zewnętrznych.
5. Rozliczenie dotacji.
6. Sporządzenie dokumentów związanych z przyjęciem inwestycji jako środek trwały.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
a) wymiar czasu pracy 1/1 etatu,
b) miejsce pracy - Urząd Gminy Mszana II piętro,
c) warunki pracy - praca przy komputerze co najmniej połowowa dobowego wymiaru czasu pracy, praca w terenie, na piętrze budynku, w pomieszczeniu wieloosobowym. Budynek nie posiada zewnętrznej i wewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych ruchowo umożliwiającą komunikację na poziomie piętra, brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
W miesiącu poprzedzającym datę podania do publicznej wiadomości niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Mszanie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%. Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• Własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
• Własnoręcznie podpisany oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie - załącznik nr 3,
• oświadczenie potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego - załącznik nr 4,
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
• oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- załącznik nr 5,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych- załącznik nr 6
• oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku- załącznik nr 7
• oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z
ustawy - załącznik nr 9
• oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii- załącznik nr 8
• oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kat. B- załącznik nr 10
• kserokopie dyplomów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na czas ich ustawowej archiwizacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, a w razie zatrudnienia – w celu realizacji obowiązków pracodawcy związanych z zatrudnieniem,
opatrzone własnoręcznym podpisem – Załącznik nr 1,
• oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych –załącznik nr 2,
• osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami
kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
UWAGA:
• List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, klauzule o wyrażeniu zgody na
przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone
własnoręcznym podpisem.
• Kserokopie złożonych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za
zgodność kopii z oryginałem.
• Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na
koszt własny kandydata.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć w terminie do 14.07.2025 r. do godziny 17:00 w Punkcie Obsługi Klienta na parterze urzędu, w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor ds. inwestycji”.
Inne informacje:
• do dalszej rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze. O terminie i miejscu postępowania kandydaci zostaną
powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną;
• oferty, które nie spełnią wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu zostaną odesłane poszczególnym kandydatom. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia";
• aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
• planowane zatrudnienie: lipiec 2025 r.;
• dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 47 597 43, (32) 47 597 57;
• informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy terminie do 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru.