Urząd Gminy Mszana
Powróć do: Ochrona powietrza

Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków CEEB

Od 1 lipca 2021 r. na mocy znowelizowanej ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków wchodzi w życie obowiązek zgłaszania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków źródeł ogrzewania budynków oraz stosowanych do ogrzewania paliw.

Obowiązek ten dotyczy zarówno właścicieli/zarządców budynków i lokali mieszkalnych, jak i niemieszkalnych. Obowiązek ten ma być realizowany poprzez złożenie odpowiedniej deklaracji. Można tego dokonać w formie elektronicznej (przy użyciu Profilu Zaufanego lub e-dowodu) lub papierowo składając deklarację w urzędzie gminy.

Na złożenie deklaracji właściciele/zarządcy obiektów mają czas 12 miesięcy w przypadku budynków istniejących lub 14 dni w przypadku budynków nowo powstałych i budynków, w których nastąpiło uruchomienie nowego źródła po 1 lipca 2021 r.

Wszelkie dostępne informacje oraz wzory deklaracji znajdują się w załącznikach.

Więcej informacji można uzyskać również dzwoniąc do Urzędu Gminy Mszana pod numery telefonów: + 48 32 475 97 76, + 48 32 475 97 48, + 48 32 475 97 47.

Pliki do pobrania:

CEEB informator.pdf
Format: pdf, 2.51 MB
Deklaracja B - dla przedsiębiorców
Format: pdf, 290.07 kB
Przykład wypełnionej deklaracji A.pdf
Format: pdf, 1.92 MB
Przykład wypełnionej deklaracji B.pdf
Format: pdf, 1.74 MB
Ulotka dotycząca CEEB.pdf
Format: pdf, 427.11 kB