Zawiadomienie o sesji Rady Gminy w dniu 25 listopada 2024 r.
Na podst. art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 609 ze zm.) zwołuję sesję Rady Gminy Mszana w dniu 25 listopada 2024 r. o godz. 14.30 w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Mszanie.
Porządek posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia.
- Sprawdzenie listy obecności i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z sesji Rady Gminy Mszana w dn. 30 października 2024 r.
- Sprawozdania z prac komisji.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany budżetu Gminy Mszana na 2024 rok,
- wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie
Gminy Mszana oraz wprowadzenia zwolnień w tym podatku na 2025 rok, - wysokości stawek podatku od środków transportu na terenie Gminy Mszana na
2025 rok i zwolnień w tym podatku, - opłaty od posiadania psów na terenie Gminy Mszana na 2025 r.,
- wysokości opłaty targowej na terenie Gminy Mszana na 2025 rok,
- wystąpienia do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z petycją o podjęcie inicjatywy
ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustawy o ochrony zwierząt i innych ustaw
powiązanych tematycznie - wystąpienia do Rady Powiatu Wodzisławskiego z petycją w sprawie
wystąpienia do gmin powiatu wodzisławskiego o wsparcie finansowe działalności
Ośrodka Wsparcia w Połomi.
- Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Informacja ws. oświadczeń majątkowych radnych i pracowników za 2023 r.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy Mszana
/-/
Marek Liśnikowski